Pages

WAHM

>> July 27, 2010

Teks:Niza
Foto:Google

Erm..hari ni aku agak down sedikit..dapat sakit migrain sejak malam tadi.Dalam sakit-sakit begitu,aku tetap menjalankan kewajipan menyusu kan baby Sarah sampai die terlena.Sekarang,tiap kali nak tido kene tukar pampers dulu..kalo tak,alamatnya kebocoran la esok pagi..hehe.

Aku ada terpikir untuk memakai kan Baby Sarah cloth diapers..tapi aku masih mencari info & kedai online yang memberikan harga terbaik & berkualiti.Dalam pengiraan aku,kalo Baby Sarah pakai CD,boleh jimat juga.Almaklumla..anak dara Pejo ni kuat jugak 'membeseh'(kencing)..hehe.

Dalam masa aku melayari blog CD,aku pun terjumpa satu website ni..agak kagum juga aku..kawan-kawan pun boleh klik web ni untuk mendapatkan info bagi ibu-ibu.Kadangkala aku terfikir juga untuk bekerja dari rumah sahaja..boleh juga jaga Baby Sarah sepenuh masa...wee:-)

P/S: tetap menyimpan impian bekerja di rumah:-)

2 ulasan:

mamafiza August 4, 2010 at 12:32 PM  

Assalamualaikum wbt,

Salam sayang dan salam persahabatan buat Cik Niza yang anggun lagi berhati mulia >O< *peluk!*

Moga Tuhan sentiasa memberkati dan merahmati Cik dan keluarga. Amin ^_-

Jutaan terima kasih kerana sudi singgah di blog peribadi saya yang tidak seberapanya itu.

Teruskan usaha sucimu teman comel. Dirimu adalah ibu terbaik! Gambatte, gambatte ne >w<


Jauh namun dekat di hati,
mamafiza
LittleKittle.com

Unknown August 8, 2010 at 9:22 AM  

salam kenalan,

terima kasih singgah di kakyong's shoppe..

berCD memang boleh berjimat..
Cloth diaper ada byk jenama & range kualiti.. dari semurah rm25 hinggalah rm100 1 keping..
the best is belajar dulu apa itu CD, materials CD.. cara pengurusan CD dsb.. bila dah ade knowledge.. u akan tahu pilihan yg terbaik utk baby..

btw, CD yg murah spt Coolababy tidak bermakna tidak berkualiti.. actually ramai ibu2 bermula dgn CD Coolababy & slowly mencari CD yg lebih berjenama (mcm DD juga, CD juga ade jenama).. ukur poket masing2.. tp once u dah berCD, u akan dpt 1 addiction... ;)

selamat membuat survey & mencari yang terbaik utk ur bb

Related Posts with Thumbnails

Saya Mahu Buku Jana RM Dari Rumah

Kelab Bola Sepak

Blog ini Tentang...

CeriTa-ceriTa Yang kAMi Ingin Kongsi bersama...

tweet...

    HObi Kami...

    1) Tidur...ZZzzz
    2)Tengok tv kat sofa empuk..haha
    3)Makan jajan---->hobi my wife:-)
    4)Tengok wayang...tapi time darurat,cd pun boleh je,kuikui
    5)Gi jalaN-jaLaN--->hobi my hubby

    raMai tak yang VieW??

    Hilangkan Gementar Sebelum Akad Nikah

    Footer

    Arigato.....Sila datang lagi..

      © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

    Back to TOP